Tuesday, February 08, 2005

بیوٹِفل ڈے

کل اتفاق سے ریڈیو پر یوٹو کا گانا "بیوٹِفل ڈے" سنا۔ عجیب سی کیفیت ہوگئی۔ آخری دفعہ جب میں نے یہ گانا سنا تھا تو 31 اکتوبر 2004 تھی اور مینچسٹر، نیوہیمپشَر میں تیس ہزار کا مجمع تھا۔ جان کیری جلسے سے خطاب کررہے تھے۔ لوگ "ٹو مور ڈیز" (دو دن اور) کے پرجوش نعرے لگا رہے تھے۔

میں کیری مہم کا ایک ادنی رضاکار تھا۔ اور ادنی رضاکار ہونے کی حیثیت سے میری ذمّہ داری خاصی معمولی تھی۔ یعنی ایک جنگلے پر کھڑے ہوکر دوسرے ادنی لوگوں کی ناکہ بندی کرنا۔ کمال کی بات ہے۔ ذرا سی طاقت انسان کا دماغ خراب کردیتی ہے۔ جنگلے کے ایک طرف میں اور دوسری طرف ایسے لوگ جو مجھ سے گفتگو وغیرہ کرکے دوسری طرف (یعنی کیری کے قریب) آنا چاہ رہے تھے۔ پولیس والے اور دیگر اعلی اہلکار مجھے وقتا فوقتا ہدایات دے رہے تھے۔ کیا شان تھی!

بعد میں کیری صاحب سے ہاتھ ملانے کا موقع ملا۔ ہاتھ تو خیر کیا، ایک انگوٹھا اور دو انگلیاں تھیں۔ پورا ہاتھ تو ایبی کو نصیب ہوا۔ الیکشن سے چند ماہ پہلے میں کیری صاحب کا کوئی خاص مداح نہ تھا۔ لیکن وقت کے ساتھ ساتھ وہ بہتر لگنے لگے۔ اور اس دن تو ایسا سحرکن ماحول تھا کہ ہر انسان کو یقین تھا کہ دو دنوں میں یہ شخص صدارتی انتخاب جیت جائے گا۔

دو دن گزر گئے اور وہ شام ایک خواب سا لگنے لگی۔ اب صرف یوٹو اور بیوٹفل ڈے کی حسین یاد باقی ہے۔

تبصرے  (1)

Anonymous Anonymous

http://urdublog.blogspot.com/

May be this one interesting for you

8:13 PM  

تبصرہ کیجیے

کیفے حقیقت